Extern winnen is intern beginnen:

van kernwaarden naar gedrag

Mini workshop Kernwaarden die duidelijk zijn voor je klanten en waargemaakt worden door je medewerkers. Hoe realiseer je die?
Heeft u de missie, visie en kernwaarden geformuleerd voor uw organisatie en wilt u deze zichtbaar maken voor uw klanten? In deze miniworkshop staan uw positioneringsprofiel, uw organisatiekernwaarden en hoe deze waar te maken met en door uw medewerkers centraal.
Waarom Kernwaarden geven  de toegevoegde waarde van uw bedrijf voor uw klanten weer. Ze staan voor datgene dat u onderscheidt en uniek maakt, en voor de kwaliteiten waarop u herkend en erkend wilt worden. Het gedrag van uw medewerkers is daarvoor cruciaal. Zij zijn het visitekaartje van uw organisatie en hun gedrag  moet aansluiten bij de kernwaarden, oftewel:  Extern winnen is Intern beginnen.

Na afloop van de workshop weet u waar u in uw organisatie aan wilt werken om uw toegevoegde waarde aan de klant zichtbaar te maken.

Wat Programma

  • Introductie over onze aanpak: Hoe laat je kernwaarden voor je organisatie werken
  • Aan de slag met uw positioneringsprofiel en kernwaarden
  • Zichtbaarheid van toegevoegde waarden voor de klant. Waar werkt het wel, waar niet? We gaan aan de slag met best/worst practices en maken hiervan een analyse.
  • Het gedrag van uw medewerker, individueel, in teams en in projecten.
  • De rol van communicatie (middelen) en de HR ontwikkelingscyclus.
Voor wie collega’s van afdelingen HR, Communicatie, Directie/MT
Wanneer 26 oktober 2017, 16.30 – 19.00 uur
30 november 2017, 16:30 – 19:00 uur
Waar Rhijngeesterstraatweg 40F Oegstgeest
Kosten  

€ 50

We sluiten af met een drankje en een hapje

Aanmelden Klik hier om aan te melden